Uvjeti kupnje

O nama

ALBATOURS, mjesna je turistička agencija u vlasništvu tvrtke ALBA TOURS d.o.o., OIB: 16178833578, VAT ID: HR 16178833578, identifikacijski kod :HR-AB-52-130063440.

Naš tim u agenciji ALBATOURS čini skupina poletnih i entuzijastičnih osoba čija je strast turizam. Poslujemo izravno s vlasnicima da bismo našim klijentima pružili najbolju uslugu. Mi smo domaća ekipa posvećena cilju da vaš boravak na istarskom poluotoku učinimo što ugodnijim. Osobno nadgledamo sve posjede, angažiramo profesionalce za fotografiranje posjeda te našim klijentima osiguravamo točnost informacija o objektima. Svi naši objekti imaju ugovor s agencijom Albatours i posjeduju dozvole koje je izdalo nadležno državno tijelo Republike Hrvatske. Naši agenti stoje vam na raspolaganju.

Uvjeti korištenja - pravila i upute

Nakon što odaberete smještaj, na kalendaru za rezervacije odredite datum dolaska i trajanje boravka. Možete odabrati samo dostupna razdoblja. Pregledajte podatke koje ste unijeli i kliknite na "Rezervacija".

Korak #1

Detalji vaše rezervacije – pregledajte svoj izbor i kliknite na "Plaćanje". Također, pregledajte opće uvjete najma klikom na odgovarajući link.

Korak #2

Upišite svoje osobne kontaktne informacije te broj odraslih, djece s vaše strane.

Imate li djecu - osigurat ćemo vam, ako je moguće, dječje krevetiće i visoke stolice, no uz prethodnu najavu.

Ako je na posjedu dozvoljen boravak kućnim ljubimcima, moći ćete odabrati broj kućnih ljubimaca. Naknada za čišćenje za kućnim ljubimcima automatski će biti uključena u prikazanu ukupnu cijenu.

Naknada ovisi o objektu i kreće se od 5 do 10 eura po ljubimcu na dan.

Također, možete upisati svoju poruku s pitanjem ili posebnim zahtjevom.

Oblici plaćanja:

Za uplatu 30% predujma odaberite jedan od sljedećih načina plaćanja:

  • Plaćanje kreditnom karticom: prihvaćamo Master Card, Visa i Maestro kreditnu karticu. (30 dana prije dolaska)
  • Prihvaćamo bankovne prijenose. (30 dana prije dolaska)
  • Plaćanje gotovinom po dolasku (opcija ne vrijedi za sve posjede)

Plaćate li predujam kreditnom karticom, vaša je rezervacija automatski osigurana te ćete na našoj internetskoj stranici i putem elektronske pošte dobiti potvrdu o rezervaciji.

U slučaju da ste odabrali bankovni prijenos za plaćanje predujma, primit ćete elektronsku poruku sa svim detaljima vaše rezervacije te upute o nastavku. Da biste dovršili rezervaciju, slijedite upute koje ćete dobiti na vaš e-mail i potvrdite vašu rezervaciju. Nakon toga primit ćete poruku s pojedinostima o plaćanju. Ljubazno vas molimo da izvršite uplatu u sljedeća 72 sata. Ako nakon tog razdoblja ne dobijemo vaš predujam, kontaktirat ćemo vas i vaša rezervacija može biti otkazana. Bankovni prijenos možda neće biti moguć ako je datum vašeg dolaska u periodu od 30 dana ili manje.

Važna napomena: plaćate li preostalih 70% iznosa u gotovini na dan dolaska, nemate pravo na osiguranje u slučaju otkaza te je predujam u slučaju otkaza nepovratan.

U sve cijene uključen je PDV. Troškovi jednokratne registracije iznose 4€ po osobi.

Plaćanje putem naše internetske stranice je sigurno!

Na našoj internetskoj stranici koristimo WsPay servis za internetsko plaćanj, koja koristi najmoderniju tehnologiju zaštite od zlostavljanja, kao što su siguran protokol Secure Socket Layer (SSL) i druge tehnologije te sigurni postupci u skladu s najvišim standardima. Razmjena povjerljivih podataka između internetskog sustava za plaćanje i centara za izdavanje odobrenja kartičnih tvrtki provedena je kroz mrežu koja je u potpunosti zaštićena od neovlaštenog pristupa. Povjerljivi podaci o vašoj kreditnoj kartici putem mreže dostavljaju se izravno u centar za autorizaciju.

Plaćanje inozemnom kreditnom karticom

Iznos koji će se naplatiti po vašoj inozemnoj kreditnoj kartici dobiven je pretvaranjem valute u eurima (EUR) u kune (HRK) prema trenutnom tečaju Hrvatske narodne banke (HNB) na dan kupnje. Prilikom naplate po vašoj kreditnoj kartici isti iznos bit će konvertiran u vašu lokalnu valutu prema tečaju Udruge kartičnih tvrtki. Kao rezultat ove pretvorbe moguća su manja odstupanja između cijene prikazane na našim internetskim stranicama i iznosa koji će biti naplaćen po vašoj kreditnoj kartici.

Korak #3

U ovom koraku će vas sustav preusmjeriti na WsPay sustav kartičnog plaćanja. Pažljivo pregledajte svoju rezervaciju i način plaćanja. Da bismo osigurali vašu rezervaciju, tražimo predujam od 30%. Predujam je nepovratan. Predujam u slučaju štete (svaki objekat ima svoj predujam) plaća se u gotovini na dan dolaska i bit će vraćen po odlasku. Bilo kakva šteta naplatit će se iz iznosa predujma.

Korak #4

Potvrda

Nakon provedbe internetskog plaćanja, na vašu e-mail adresu stići će potvrda o plaćanju. Potvrdu o rezervaciji (vaučer) uzmite sa sobom u Hrvatsku radi registracije i predaje ključeva.

Pravila o otkazivanju

Želite li otkazati vašu uplatu, neophodno je da nas kontaktirate pisanim putem na [email protected] i objasnite nam razloge otkazivanja rezervacije. Primjenjuju se sljedeći uvjeti otkazivanja:

  • do 42. dana: -> 30% cijene najma
  • do 28. dana: -> 60% cijene najma
  • do 1. dan: -> 90% cijene najma
  • Nedolazak -> 1000% cijene najma

Zaštita osobnih podataka

ALBATOURS – ALBA TOURS d.o.o. zalaže se za zaštitu svih osobnih podataka svojih kupaca. Prikupljamo samo osnovne podatke o kupcima, koji su nužni za ispunjenje naših obveza. Informiramo kupce o načinu korištenja prikupljenih podataka, propisno im nudimo izbor o upotrebi svojih podataka, uključujući i odluku hoće li ili neće ukloniti svoje ime iz popisa koji se koriste za akcijsko informiranje. Sve informacije o korisniku strogo su povjerljive i dostupne samo na mjestima gdje su takve informacije potrebne za provedbu poslovanja.

Reklamacije

Temeljem članka 6, st 3. zakona o pružanju usluga u turizmu (NN 130/17) obavještavamo potrošače da pritužbe ili prigovor na kvalitetu pruženih usluga mogu dostaviti u pismenom obliku ili elektronskim putem na e-mail: [email protected]

Ako su usluge iz ponude nekvalitetno izvršene, gost može zahtijevati razmjernu odštetu tako da priloži pismeni prigovor. Svaki gost ima pravo prigovora zbog neizvršene uplaćene usluge. Svaki gost - nosilac potvrđene rezervacije, prigovor podnosi zasebno.

Postupak u svezi s prigovorom

Gost je dužan na dan dolaska odmah kod pružatelja usluga reklamirati neodgovarajuću uslugu i o tome obavijestiti turističku agenciju ALBATOURS. Gost je dužan surađivati s predstavnikom turističke agencije ALBATOURS i pružateljem usluga u dobroj namjeri da se otklone uzroci prigovora. Ako gost na samome mjestu ne prihvati ponuđeno rješenje prigovora koje odgovara uplaćenoj usluzi, turistička agencija ALBATOURS nije dužna uvažiti naknadni prigovor.

Najviša nadoknada po prigovoru može doseći iznos reklamiranog dijela usluga, a ne može obuhvatiti već iskorištene usluge kao ni cjelokupni iznos usluge. Ovime se isključuje pravo gosta na nadoknadu idealne štete.